Fundació Pallach

La Fundació és un projecte nascut com Pallach- a lEmpordà i per a tot el país, pensant que leducació és tasca de tots; per això donem tanta importància al lema Tothom educa; seduca tothom; fem xarxa. br Som un grup de persones amb àmplia experiència professional io de participació i implicació socials, sensibilitzades a través de les situacions i problemàtiques que hem viscut i que pensem que la responsabilitat de la millora educativa global és de tots no només de le

OVERVIEW

The site fundaciopallach.cat presently has an average traffic classification of zero (the lower the higher page views). We have crawled eighteen pages within the web site fundaciopallach.cat and found twenty-five websites associating themselves with fundaciopallach.cat. There is two mass media platforms retained by this website.

FUNDACIOPALLACH.CAT TRAFFIC

The site fundaciopallach.cat is seeing fluctuating quantities of traffic for the whole of the year.
Traffic for fundaciopallach.cat

Traffic ranking (by month) for fundaciopallach.cat

Traffic ranking by day of the week for fundaciopallach.cat

LINKS TO FUNDACIOPALLACH.CAT

Inicio - Bridging Learning Experiences

Y una línea de tiempo con actividades. A qué grupo de interesados pertenece usted? Biblioteca de recursos sobre actividades y experiencias. Jerome Bruner cumple 100 años.

Rella - Inici

Contacte amb membres de la Junta. Grup Activitats culturals i lúdiques. Actes del Grup de Voluntariat. Volem desitjar a tothom un bon estiu. Reviureu moments màgics, entranyables, divertits, de reflexió, . Acte de cloenda del curs 2014-15.

TERCERES JORNADES EUROPEES dACEFIR 2013

EL TREBALL EN XARXA PER A UNA CIUTADANIA EUROPEA ACTIVA. Dimecres, 22 de maig de 2013. Dijous, 2 de maig de 2013. MOLTES GRÀCIES a tots els assistents a les Jornades, així com als ponents que vareu fer que tinguessin interès.

Rella. Associació de Mestres i Professorat Jubilats - Inici

Grup Activitats culturals i lúdiques. La dues últimes sessions seran els dies 16 i 23 de gener. I aniran a càrrec de Lluís Calderer, Llicenciat en Filosofia i.

WHAT DOES FUNDACIOPALLACH.CAT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundaciopallach.cat Mobile Screenshot of fundaciopallach.cat Tablet Screenshot of fundaciopallach.cat

FUNDACIOPALLACH.CAT SERVER

We revealed that a single root page on fundaciopallach.cat took seven hundred and three milliseconds to load. Our parsers could not detect a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider this site not secure.
212.7.63.11

We detected that fundaciopallach.cat is utilizing the nginx os.

Fundació Pallach

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site has the following in the web site, "El passat 26 de setembre, al Teatre Municipal de Palafrugell, es va presentar juntament amb lAgrupació Excursionista de Palafrugell el documental Caminat pels llacs dels Pirineus , produït per en Pep Radresa i la Muntsa Bosch." I noticed that the web site also stated " 200;XIT DE LA JORNADA LATENCIÓ AL MENOR XARXA I VALORS." They also stated " REUNIÓ DEL PATRONAT DE LA FUNDACIÓ. El dia 24 de març, en els locals del CME de Palafrugell, va tenir lloc una reunió del Patronat de la Fundació. Hi assistiren la major part dels seus patro." The meta header had Pallach as the first keyword. This keyword was followed by Fundació, Tothom educa, and Fem xarxa which isn't as important as Pallach. The other words the site uses is Educació. is also included and might not be understood by web crawlers.

SEE MORE BUSINESSES

Blog de todo un poco.bueno más música

Blog de un guayaquileño que comenta sobre todo y como es medio artista también publica sus imágenes famosas a través del tiempo. Atención a toda mi fanáticada, que ya me llamaron de los estudio Broccoli y como podían imaginar, el nuevo 007 es Guayaco. Vean el nuevo afiche de un remake de Die Another Day. Se filmará en Ecuador e Indonesia, y la nueva chica Bond se llamará Pamela.

Blog do Mindú!

Sexta-feira, 2 de julho de 2010. Hoje, que tal trocarmos as camisas? Pois é pessoal, a Seleção Brasileira de Futebol está fora da Copa de mundo 2010, sim é triste. Assistindo e chorando por futebol? Brasileiros, irmão.

Redirecting

Do you wish to be redirected? This blog is not hosted by Blogger and has not been checked for spam, viruses and other forms of malware.

Spira Mirabilis

Não é o mundo do poema. Com pedra, barranco e areia. Com sopro, vento e ciclone. Com faísca, chama e vulcão. Com nascente, rio e mar. Com cansaços, carcundas e rugas. Porque o poema, se acontece. Quer ter vida e concretude. Acumulado de segredos e memórias,. Que, sedento, procura o idioma.

Foto-Poemas

Clique na foto para ampliar. Clique na foto para ampliar. Clique na foto para ampliar. Clique na foto para ampliar. Clique na foto para ampliar. Clique na foto para ampliar. Clique na foto para ampliar. Clique na foto para ampliar. Clique na foto para ampliar.